LIQUOR BRAND DESIGN
백제소주 45, 내변산양조장
OCKHAMS의 술 브랜드 디자인은 항상 성공적인 결과를 자랑합니다. 먼저 제품을 맛보고 새로운 소비자에게 유리한지, 기존의 소비자에게 어필할지를 결정하여 브랜드 연출을 계획합니다. 또한 브랜드의 가격대에 어울리는 디자인인지, 혹은 더 높은 만족감을 줄 수 있는지를 설정하여 비주얼 컨셉을 수립하여 접근하는 방식은 타 업체와의 확실한 결과를 증명하고 있습니다. OCKHAMS의 장점인 빅데이터를 이용한 소비자 진입 전략을 구사하여 과학적이면서도 소비자의 눈을 사로잡을 수 있는 감성적인 디자인을 확인하실 수 있습니다. 브랜드의 네이밍, 심볼, 패키지, 그리고 상세페이지까지 모두 소비자가 반응할 수 있는 일관된 디자인은 OCKHAMS의 가장 큰 강점이라고 볼 수 있습니다.
PODO 와인, 내변산양조장
내변산양조장, 포트폴리오
윈저 패키지 디자인 & 브랜드 가이드, 윈저글로벌
OCKHAMS' liquor brand designs consistently boast successful outcomes. We begin by tasting the product to determine if it caters to new consumers or appeals to existing ones, then plan the brand presentation accordingly. Our approach involves establishing a visual concept by considering whether the design fits the brand's price range or can provide higher satisfaction, demonstrating clear results compared to other companies. Leveraging OCKHAMS' strength in utilizing big data for consumer entry strategies, we can identify emotionally compelling designs that are both scientific and captivating to consumers. From brand naming, symbols, packaging, to detailed pages, a consistent design that resonates with consumers is OCKHAMS' greatest advantage.
'술은 원래 달다' 브랜드 디자인, 인천탁주
술익는 집 컬렉션 패키지 디자인, 술익는집
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